Çalışan Güvenliği Birimi
30 Ocak 2018


Hasta İletişim Biriminde gerekli görüşme ve bildirimler için uygun ortam oluşturmak ve iletişim araçlarının (Telefon, İnternet bağlantısı olan bilgisayar) çalışır durumda bulundurulmasını sağlamak.
Birime gelen başvuruları kayıt altına almak ve hasta görüşmelerini yapmak.
Hasta Başvuru Formunu bir sonraki kademeye göndermek, sonucu takip etmek ayrıca formu elektronik ortama aktarmak.
Çalışmaları ve başvurular konusunda hastane idaresini bilgilendirmek.
Hastane hizmetleri konusunda yapılan şikayetleri konularına göre sınıflayarak hastane idaresine sunmak.
Başbakanlık İletişim Merkezi’ nden (BİMER) ve Sağlık Bakanlığı Hasta Başvuru Bildirim Sistemi’ nden (HBBS) gelen başvuruları hastane idaresine bildirmek, gerekli yazışmaları yapmak.
Hastane Web sayfasına yapılan şikayetleri hastane idaresine bildirmek ve geri bildirim yazışmalarını yapmak.